PER QUÈ AQUEST BLOG?

De la meva mare he aprés l'amor per la cuina, el gust pel bon menjar i, sobre tot, la il.lusió per complaure els altres amb un bon àpat. A la facultat de Farmàcia vaig descobrir que m'agradava la nutrició: "som allò que mengem". La vida, però, se'm menja el temps de cada dia. He hagut d'aprendre a compaginar les tres coses: bona gastronomia, menjar saludable i, evidentment, fàcil i ràpid de fer. De vegades pot semblar imposible, però quan t'hi poses, descobreixes que no és tan difícil. Només cal una mica d'imaginació, una bona dosi d'interés i cabassos de carinyo...
Així doncs, per què no compartir-ho?

dissabte, 15 de maig del 2010


Aquesta entrada només és un regal als meus dos primers seguidors...

Segur que us agrada!... i per una vegada, no us preocupeu si no és molt sà.


BROWNIE

Ingredients

250 g de mantega, 150 g de xocolata (no ha de ser de cobertura), 5 ous, 4 cullaredes de farina, 300 g de sucre, 250 g d'anous


Preparació

Fondre la mantega amb la xocolata i reservar.

Barrejar la resta dels ingredients.

Mesclar-ho tot i vessar-ho a una safata de coca.

Coure a 180ºC. És millor que per dintre no quedi gaire cuita. Gratinar una miqueta. Després espolvorejar sucre glas.

1 comentari:

  1. Bé, ja saps que em quedo amb la segona part del nom del blog (i penso que l'altra seguidora també!)

    Gràcies per pensar-hi... i a veure quan poses en pràctica la recepta.

    ResponElimina